marți, 31 ianuarie 2017

Aripi Smulse II de Corina Savu - Recenzie




Acest roman este continuarea primului volum  Aripi Smulse. Romanul reia crimele, iubirile și secretele personajelor din primul volum, de data aceasta oferind mai mult explicații iar acțiunea este mult mai vastă. Alicia Salazar își caută în continuare sora de mult pierdută, în timp ce este acuzată de crimele cumplite ce au loc în oraș (El Fuerte). Fiind o femeie puternică, va reuși să treacă peste toate acestea... sau nu.


El Fuerte, Mexic


Recenzie:

Mai întâi, îi mulțumesc autoarei pentru exemplarul oferit către recenzie și îi urez mult succes pe viitor!
În urma primului volum am rămas cu multe semne de întrebare. Toată lumea o acuza pe Ducesă, dar de fapt erau departe de adevăr. Alicia este genul de personaj care luptă cu trecutul, iar când crede că poate fi fericită, lucruri și secrete din trecut reies iar la lumină.
Citind Aripi Smulse, trebuie să fii foarte atent la detalii. Am recitit anumite pasaje ca să înțeleg mai bine ce se întâmplă și să apuc finalul cum trebuie. Până la sfârșit am reținut totul foarte ușor, doar citind cu atenție. Corina Savu ascunde multe lucruri interesante în detalii ce par, la prima vedere, a fi fără importanță.
Crema seriei este Alicia Salazar, care este și protagonista. E bogată, frumoasă, mulți bărbați râvnesc la ea, e puternică, nu se lasă călcată în picioare, are grijă de imaginea ei. Cu toate acestea, rămâne fidelă iubirii ei de o viață - detectivul Carlos Diaz, cu care trăiește o poveste de dragoste imposibilă datorită circumstanțelor nefavorabile. Ducesa este un personaj foarte complex pentru că, în ciuda imaginii de femeie puternică pe care și-o construiește, este un om ce nu poate să trăiască în pace datorită trecutului său dureros, dar nu abandonează lupta pentru idealurile ei și se ține tare.
Crimele din carte sunt foarte alambicate și antrenează mintea cititorului. În primul rând, sunt realiste. Nu e nimic tras de păr. Circumstanțele în care s-au petrecut crimele, precum și cărțile de tarot cu amenințări fac totul mult mai interesant și m-au făcut să vreau să citesc în continuare până aflu ce se întâmplă.
Anumite personaje nu mi-au plăcut deloc. Cred că doar Beba, Alicia și Clara mi-au plăcut. Restul m-au dezamăgit. Unii dintre polițiștii ce lucrează la cazul Maliciei au secretele lor ce îi împiedică din a face ceva bine, alții sunt prea axați pe Alicia, iar restul iau decizii proaste sau mega stupide, nerealizând că fac mai mult rău. Mai sunt și lașii care nu sunt în stare să își asculte inima și să își asume ce simt. Cel mai mult mi-a displăcut Mariangel, care mi s-a părut că e nebună și că stă în calea fericirii lui Carlos.
Aripi Smulse este, de asemenea, o călătorie în cultura mexicană. Autoarea s-a informat foarte bine cu privire la această cultură. Cărțile de tarot, originile Clarei, Ziua Morții sunt lucruri fascinante ce aparțin Mexicului. Mi-as plăcea să vizitez Mexicul de Ziua Morții și să mănânc preparate din porumb iute.
Deși nu e în concordanță cu Trump, *mică glumă aici* mi-a plăcut că Aripi Smulse este axat pe Mexic, deoarece m-am săturat de SUA, de cărțile cu și despre SUA. Această carte este o pauză binemeritată de la cultura americană cu care sunt bombardată zilnic. Mexicul este o țară foarte colorată cu tradiții și obiceiuri interesante. Să le mulțumim spaniolilor că l-au colonizat ☻.
Revenind la subiectul cărții, identitatea celor din spatele crimelor a fost o surpriză pentru mine. Aveam anumite idei, dar nu au dus nicăieri.
Mi-ar fi plăcut să aflu mai multe despre Ducesa care făcea crimele și despre Marlon Moreno, șeful cartelului din Juarez. Ar fi tare un volum dedicat acestor lucruri.
Per total a fost totul OK și sunt mulțumită că am aflat adevărul adevărat despre acțiunea cărții. Mai am câteva semne de întrebare, dar mă voi lămuri în celălalt volum, dacă va apărea.!

Recenzia volumului precedent: AICI
Găsiți primul volum pe site-ul editurii / elefant
Găsiți volumul al doilea pe site-ul editurii / elefant



Citate preferate:

,,Viața-i devenise o cădere continuă după ce aripile-i fuseseră smulse."  Cea făcută de mine pentru concurs ♥♥)
,,Perfecțiunea dansează cu imperfecțiunea în hora trăirilor, viața se leagă de moarte printr-un fir de mătase."
,,Carlos considera totuși că trecutul este trecut, prezentul contează, iar viitorul vine de la sine. O teorie simplă, dar există o mulțime de enigme în ecuația vieții lui și multe piese îi lipseau sau erau defecte."
,,Avem prostul obicei să nu arătăm celor care sunt aproape de noi ceea ce simțim. Prostul obicei să nu luăm în seamă pe cei care ne iubesc și le ducem dorul doar atunci când îi pierdem, Să pierdem timpul căutând visuri false și să nu apreciem ce contează cu adevărat."

Punctaj:


Un comentariu:

  1. Încă o treabă bine făcută,succes în continuare draga mea Catrina☺😘

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?